Sve narudžbe zaprimljene do 12 sati biti će otpremljene isti dan te dostavljene u roku 3 radna dana (rok dostave može biti duži u slućaju dostave na određene otoke).

Ponuđač mora materijal/uslugu dostaviti u obećanom roku. Partner za dostavu pošiljaka je GLS dostavna sužba ali ponuđač zadržava pravo da pošiljku dostavi putem druge dostavne službe, ukoliko ocjenjuje da će ju na taj način učinkovitije dostaviti.

Trošak dostave je naveden na internetskoj stranici prilikom naručivanja i iznosi 4,9 € te je isti za cijelo područje Republike Hrvatske.  Ako je kod proizvoda označena besplatna dostava, u tom slučaju se kupcu dostava ne naplaćuje. Besplatna dostava vrijedi za sve narudžbe u iznosu većem od 49 € i valja za HRVATSKU.

Dostava se vrši radnim danom od ponedjeljka do petka. Pošiljke dostavlja GLS dostavna služba na adresu koju kupac navede prilikom predaje narudžbi. Ukoliko kupac ne preuzme paket, GLS će kupcu ostaviti obavijest na osnovi koje se može u roku 5 radnih dana dogovoriti za ponovnu dostavu. Ukoliko kupac u tom roku ne kontaktira dostavnu službu paket će mu pokušati ponovno dostaviti.

Ako su naručeni artikli na zalihama te ako narudžbu predate do 14 sati, vašu pošiljku ćemo otpremiti isti dan. Ako kojeg od artikala nemamo na zalihama, pošiljku ćemo otpremiti isti dan kada ga dobijemo na zalihe o čemu ćete biti pravovremeno obaviješteni putem e-maila ili telefona. Dostavu vrši GLS stavna služba u roku 3  do 4 radna radna dana (rok dostave može biti duži u slučaju dostave na određene otoke). GLS dostavna služba obaviještava kupca o terminu dostave putem SMS poruke i to na dan prvog i drugog pokušaja dostave (ukoliko je prvi pokušaj bio neuspješan).

U slučaju vidljivog oštećenja ambalaže ili proizvoda, kupac mora o tome obavijestiti ponuđača ili dostavnu službu prilikom preuzimanja paketa. Takvu pošiljku kupac ne treba preuzeti te može odbiti preuzimanje. U slučaju da je pošiljka fizički oštećena, da u njoj nedostaje dio sadržaja, ima vidljive znakove otvaranja ili je oštećen sadržaj pošiljke, a kupac je takav paket preuzeo, mora kod ponuđača ili dostavne službe (GLS) sam pokrenuti postupak reklamacije.

NAČINI PLAĆANJA

Internetska trgovina Unikashop.hr nudi mogućnost plaćanja naručenih proizvoda na sljedeće načine:

  • Gotovinom prilikom preuzimanja paketa,
  • Debitnom odnosno kreditnom karticom (Maestro, Mastercard, Visa) putem Braintree sistema za plaćanje,
  • PayPalom.